EFC na LinkedIn
Europejska Federacja Korozyjna (EFC) rozpoczyna swoją obecność na LinkedIn, w mediach społecznościowych, z których najczęściej korzystają profesjonaliści. Niektórzy z nas znają LinkedIn i korzystają z mediów społecznościowych.. Young EFC od dawna wskazuje, że EFC może poprawić widoczność poprzez obecność w mediach społecznościowych. Ten kanał jest również bardzo odpowiedni do informowania społeczności o najnowszych wiadomościach i wydarzeniach, np. na temat EUROCORR i jego nowego formatu w tym roku.

Utworzono 2 strony EFC na LinkedIn:
- Strona firmy EFC, na której kilku administratorów będzie regularnie publikować posty, w tym posty przedstawiające kolejno każdą z grup roboczych
- Strona grupy EFC, na której każdy może się zarejestrować i opublikować treść, np. dyskusje naukowe i techniczne, stanowiska i oferty pracy itp.
Co możesz zrobić
Strona w mediach społecznościowych wymaga działania, aby odnieść sukces. Twój udział, oczywiście na zasadzie dobrowolności, zrobi różnicę. „Gra” polega na przyciągnięciu jak największej liczby obserwujących do profili EFC na LinkedIn.
Jeśli korzystasz z LinkedIn, możesz pomóc w następujący sposób:
- Śledź stronę firmy, poproś o dołączenie do strony grupy
- Zaproś kolegów, wysyłając im prywatne wiadomości, aby dołączyć do tych grup
- Udostępnij posty w swoim osobistym profilu, najlepiej z komentarzem, np. „Sprawdź to bezpłatne seminarium internetowe na temat #coatings proponowanych przez @EFC”
- Edytuj swoje pole „Doświadczenie” w swoim osobistym profilu, aby dodać swoją rolę w EFC, z wybraną firmą „EFC - Europejska Federacja Korozyjna"
- Interakcja na stronie grupy.
Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany na LinkedIn, spróbuj. LinkedIn to profesjonalne narzędzie sieciowe, które może skutecznie udostępniać informacje i umożliwiać kontakty.